Všeobecné obchodné podmienky
V prípade akýchkoľvek vád alebo nedostatkov alebo akýchkoľvek iných nezrovnalostí
dodaného tovaru alebo doručenia tovaru možno za účelom kontaktovania príslušného
Predávajúceho využiť nasledovné kontakty:
Tým nie je dotknutá možnosť štandardného reklamačného konania podľa
Reklamačného poriadku.
REKLAMAČNÝ PORIADOK
Na účely tohto Reklamačného poriadku pojmy „Predávajúci“, „Zákazník“ a „Produkt“,
„Tovar“, „Stravovanie“ a „Zmluva o dodaní Produktu“ majú rovnaký význam
ako je uvedené v Podmienkach predaja prostredníctvom spoločnosti: Terkov Gastro s.r.o.
Tento Reklamačný poriadok je uplatniteľný výlučne v prípade, ak príslušný Zákazník,
ktorý uplatňuje svoje práva je spotrebiteľom (t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a
plnení Zmluvy o dodaní Produktu nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti
alebo inej podnikateľskej činnosti.
ČASŤ A: REKLAMÁCIA PRODUKTU
-
Zákazník je oprávnený reklamovať dodaný Produkt, ktorý má vady a/alebo ktorý
nezodpovedá požadovanému druhu, akosti a prevedeniu.
-
Zákazník môže uplatniť reklamáciu nasledovne:
- poštou na adrese: Terkov Gastro s.r.o. Funduš 219/14 Štvrtok na Ostrove
930 40
- e-mailom na adrese: peter.terneny@fitrestaurant.sk
- priamo na adrese Fit Restaurant OC Vivo ! Vajnorská 100 Bratislava 831 04
-
Osobitne vo vzťahu k reklamácii Stravovania sa uplatní nasledovné:
- v čase medzi vyhotovením Stravovania a jeho doručením k Zákazníkovi môže
dôjsť k zníženiu jeho kvality, uvedená skutočnosť sa nepovažuje za skutočnosť
odôvodňujúcu reklamáciu Stravovania, pokiaľ doručenie Stravovania bolo
vykonané v primeranej lehote.
- reklamáciu môže Zákazník uplatniť iba okamžite po prevzatí vadného
Stravovania a iba v prípade, ak podstatná časť Stravovania nebola
spotrebovaná.
-
Reklamáciu možno uplatniť akýmkoľvek spôsobom, z ktorého je zrejmé, že
Zákazník vytýka vadu Produktu a/alebo že sa domáha svojich práv. Zákazník je
vždy oprávnený uplatniť reklamáciu prostredníctvom reklamačného formulára.
-
Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať Zákazníkovi potvrdenie; ak
nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu,
najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o uplatnení
reklamácie možno vždy doručovať Zákazníkovi e-mailom. Potvrdenie o uplatnení
reklamácie sa nemusí doručovať, ak Zákazník má možnosť preukázať uplatnenie
reklamácie iným spôsobom.
-
Ak Zákazník uplatní reklamáciu, môže uplatniť svoje nasledovné práva:
- ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Zákazník právo, aby bola bezplatne,
včas a riadne odstránená; Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu
odstrániť.
- Zákazník môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu Produktu, alebo
ak sa vada týka len súčasti Produktu, výmenu súčasti, ak tým Predávajúcemu
nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu Produktu alebo závažnosť
vady.
- Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný Produkt za
bezvadný, ak to Zákazníkovi nespôsobí závažné ťažkosti.
- Ak predávajúci nevie zákazníkovi dodať nový produkt prípadne sa dohodnú na
vrátení finančných prostriedkov za daný produkt, predávajúci je povinný
najneskôr do troch pracovných dní vrátiť kupujúcemu peniaze za reklamovaný
produkt a to rovnakým spôsobom ako bolo predávajúcemu za produkt
zaplatené ( finnačná hotovosť / gastro poukážky / vráteným na bankový účet
v prípade platby kartou )
-
Predávajúci je povinný poučiť Zákazníka o jeho právach podľa ods. 6 a na základe
rozhodnutia Zákazníka, ktoré z týchto práv Zákazník uplatňuje, je povinný určiť
spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3
pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä
ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Produktu, najneskôr do 30 dní
odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa
reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj
neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. Ak k prevzatiu predmetu reklamácie Predávajúcim dôjde v
neskorší deň, ako je deň uplatnenia reklamácie, tak lehoty na vybavenie reklamácie
začínajú plynúť odo dňa prevzatia predmetu reklamácie Predávajúcim; najneskôr
však od momentu, kedy Predávajúci znemožní alebo zabráni prevzatie predmetu
reklamácie.
-
Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Zákazník právo od Zmluvy
o dodaní Produktu odstúpiť alebo má právo na výmenu Produktu za nový Produkt.
-
Vybavením reklamácie je postup podľa nasledujúceho ods. 10 a ods. 11.
-
V prípade opodstatnenej reklamácie Predávajúci odstráni vytýkaný nedostatok
Produktu na svoje vlastné náklady spôsobom podľa ods. 6 v zmysle rozhodnutia
Zákazníka.
-
V prípade neopodstatnenej/nedôvodnej reklamácie bude reklamácia odmietnutá a
Zákazník je povinný nahradiť Predávajúcemu preukázateľné náklady spojené s
neoprávnenou reklamáciou. Takýmto nákladom je vždy aj poštovné.
-
Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do
30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení
reklamácie, ak lehota na jej vybavenie začala plynúť odo dňa prevzatia predmetu
reklamácie Predávajúcim.
ČASŤ B: REKLAMÁCIA DORUČENIA
-
Zákazník je oprávnený reklamovať oneskorené alebo inak vadné doručenie
objednaného Produktu.
-
Zákazník môže uplatniť reklamáciu nasledovne:
- poštou na adrese: Terkov Gastro s.r.o. Funduš 219/14 Štvrtok na Ostrove 930 40
- e-mailom na adrese: peter.terneny@fitrestaurant.sk
- priamo na adrese Fit Restaurant OC Vivo ! Vajnorská 100 Bratislava 831 04
-
Osobitne vo vzťahu k reklamácii Stravovania sa uplatní nasledovné:
- v čase medzi vyhotovením Stravovania a jeho doručením k Zákazníkovi môže
dôjsť k zníženiu jeho kvality, uvedená skutočnosť sa nepovažuje za skutočnosť
odôvodňujúcu reklamáciu Stravovania, pokiaľ doručenie Stravovania bolo
vykonané v primeranej lehote
- reklamáciu môže Zákazník uplatniť iba okamžite po prevzatí vadného
Stravovania a iba v prípade, ak podstatná časť Stravovania nebola
spotrebovaná.
-
Reklamáciu možno uplatniť akýmkoľvek spôsobom, z ktorého je zrejmé, že
Zákazník vytýka vadu doručovania a/alebo že sa domáha svojich práv. Zákazník
je vždy oprávnený uplatniť reklamáciu prostredníctvom reklamačného formulára.
-
Terkov Gastro s.r.o. je povinná pri uplatnení reklamácie vydať Zákazníkovi
potvrdenie; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez
zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
Potvrdenie o uplatnení reklamácie možno vždy doručovať Zákazníkovi e-mailom.
Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak Zákazník má možnosť
preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
-
Ak Zákazník uplatní reklamáciu, môže uplatniť svoje nasledovné práva:
- ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Zákazník právo, aby bola bezplatne,
včas a riadne odstránená; Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu
odstrániť.
- Zákazník môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu Produktu, alebo
ak sa vada týka len súčasti Produktu, výmenu súčasti, ak tým Predávajúcemu
nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu Produktu alebo závažnosť
vady.
- Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný Produkt za
bezvadný, ak to Zákazníkovi nespôsobí závažné ťažkosti.
- Ak predávajúci nevie zákazníkovi dodať nový produkt prípadne sa dohodnú na
vrátení finančných prostriedkov za daný produkt, predávajúci je povinný
najneskôr do troch pracovných dní vrátiť kupujúcemu peniaze za reklamovaný
produkt a to rovnakým spôsobom ako bolo predávajúcemu za produkt
zaplatené ( finnačná hotovosť / gastro poukážky / vráteným na bankový účet
v prípade platby kartou )
-
Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Zákazník právo, aby bola bezplatne, včas
a riadne odstránená.
-
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť má Zákazník právo na primeranú zľavu z
ceny doručovania; zľava z ceny môže byť poskytnutá aj formou zľavového
kupónu/preukazu na nákup v prevádzkach Terkov gastro s.r.o. ( Fit Restaurant, Fit
Foods, Home Foods )
-
Terkov gastro s.r.o. je povinná poučiť Zákazníka o jeho právach podľa ods. 18 a
na základe rozhodnutia Zákazníka, ktoré z týchto práv Zákazník uplatňuje, je
povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr
do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch,
najmä ak sa vyžaduje zložité zhodnotenie stavu veci, najneskôr do 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia
vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr;
vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia
reklamácie.
-
Vybavením reklamácie je postup podľa nasledujúceho ods. 23 a ods. 24
-
V prípade opodstatnenej reklamácie Terkov Gastro s.r.o. odstráni vytýkaný
nedostatok Produktu na svoje vlastné náklady spôsobom podľa ods. 18 v zmysle
rozhodnutia Zákazníka.
-
V prípade neopodstatnenej/nedôvodnej reklamácie bude reklamácia odmietnutá a
Zákazník je povinný nahradiť Terkov gastro s.r.o. preukázateľné náklady spojené
s neoprávnenou reklamáciou. Takýmto nákladom je vždy aj poštovné.
-
Terkov gastro s.r.o. je povinná o vybavení reklamácie vydať písomný doklad
najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, najneskôr však spolu s
dokladom o vybavení reklamácie.
- Reklamačný formulár